1.4.2015

Minä se olen.. siis Soile Kivinen

Esittelen työkseni kaikkien ihanien asiakkaideni töitä, mutta mitä... siis kuka minä olen..

On siis aika esitellä Soile Kivinen.




Olen syntynyt Haukiputaalla, horoskooppimerkiltäni kala ja minulla on kaksoisveli ja pikkuveli.

Olen ylioppilas ja kauppatieteiden maisteri  (Turun kauppakorkeakoulu). Olen onnellinen kolmen tyttären äiti ja onnellisesti naimisissa. Olen onnellinen ja onnekas ihminen.

Onneni on ollut myös saada perustaa Töölön Tilkkupaja perheeni kanssa. Rakastan tilkkutöitä ja ja rakastan tikkauksia. On upeaa ja ainutlaatuista nähdä kuinka tikkaukset tekevät hienosta tilkkupinnasta vielä upeamman valmiin tuotteen. Olen myös saanut paljon rakkaita ystäviä yhteisen harrastuksen kautta, jopa ympäri maailmaa.

Olen Helsingin Tilkkukilta Syyringin jäsen ja killan vetäjä

Tänään minua epäiltiin huijariksi ja se tuntui pahalta. Epäiltiin että minä en ole minä. Kuitenkin olen.

Onneksi pian tämän jälkeen minulle soitti asiakas joka jo samana iltana toi tilkkutyön tikattavaksi. Kaiken kukkuraksi täysin minulle tuntematon henkilö laittoi 4 ihanaa tilkkutyökirjaa Tilkkupajan postiluukusta sisään ja toivotti hyvää pääsiäistä. En voinut kuin itkeä elämän ihanuutta.

7 kommenttia:

  1. Onnea jatkoon... t. tilkkuystäväsi Lea.

    VastaaPoista
  2. Tunnen sinut! Et todella ole huijari, vaan kokonaan rehellinen ja rehti ihminen. On virhe epäillä sinua. Olet tikannut noin 15 minun tilkkutyötäni kauniisti ja ammattitaidolla. Kanssasi on kiva olla! Et ole tehnyt mitään väärin!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että sait kuitenkin positiivista palautetta! Onnea ja onnellisuutta tästäkin eteenpäin:)

    VastaaPoista
  4. Käsittämätöntä, että kukaan voi epäillä noin kilttiä ja rehtiä ihmistä, joka ilmiselvästi oli työpaikallaan Tilkkupajassa. Tikataan taas, Milja

    VastaaPoista
  5. Mukava nähdä sinut kun on vaan keskusteltu puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Ihania tikkauksia teet. Tuntuu hyvältä kun joku on onnellinen ja saa tehdä sitä mitä eniten maailmassa haluaa.

    VastaaPoista
  6. Hauska tutustua!
    On ilo seurata kauniiden töiden värikirjoa ja taituruutta.

    VastaaPoista
  7. Hyvä päätös päivällesi! Munkin luukusta sais työntää tilkkukirjoja sisään :)

    VastaaPoista